У Держгеокадастрі досі немає функціоналу онлайн передачі документації із землеустрою, — експерт

Травень 08, 2020
У Держгеокадастрі досі немає функціоналу онлайн передачі документації із землеустрою, — експерт

З 29 березня 2020 року документація із землеустрою передається онлайн до Фонду документацій, але функціоналу досі немає. 

Про це на сторінці у Facebook написав експерт із земельних питань, сертифікований інженер-землевпорядник Олександр Гнітецький.

«Цікаве питання, а навіщо взагалі подавати окремо документації із землеустрою, коли на етапі реєстрації чи внесенні змін вона і так подається в електронному вигляді. Можливо, непотрібно здійснювати подвійну непотрібну роботу?», — написав експерт.

Зазначимо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1141 «Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», з 29 березня 2020 року набувають чинності такі зміни:

  • документація із землеустрою надходить до Державного фонду в електронній формі у вигляді затверджених схем, проектів, робочих проектів або технічної документації;
  • передача копій матеріалів виконаних робіт надається розробником через електронний портал Держгеокадастру за заявою в електронній формі та з використанням кваліфікованого електронного підпису сертифікованого інженера-землевпорядника, відповідального за якість робіт із землеустрою;
  • Держгеокадастр та його територіальні органи протягом трьох робочих днів з моменту надходження матеріалів виконаних робіт в електронній формі вносять їх до системи електронного документообігу Держгеокадастру;
  • документація із землеустрою, що надійшла до Державного фонду, підлягає обліку за її видами та ведеться в системі електронного документообігу Держгеокадастру;
  • наявні матеріали Державного фонду в електронній формі підлягають оприлюдненню на офіційному веб-сайті Держгеокадастру;
  • у разі відсутності матеріалів Державного фонду в електронній формі такі матеріали перетворюються в електронну форму та надаються на безоплатній основі органам державної влади, органам місцевого самоврядування, юридичним та фізичним особам в електронній формі за заявою в письмовій або електронній формі протягом 10 робочих днів з дня реєстрації такої заяви.

У свою чергу, у Департаменті забезпечення контролю якості надання послуг повідомили, функціонал знаходиться на стадії впровадження, коли процес закінчиться, інформацію буде оприлюднена на офіційних джерелах.